Ajaj

Godmorgon
Jag mår jävligt dåligt idag!!

Efter middagen hos familjen så kördes jag till Lomma, hem till Anna. Groggar blandades och till slut hamnade vi på ett ställe där jag aldrig förr satt min fot (och antagligen aldrig mer kommer sätta min fot igen heller), på KB. Det var precis som jag hade föreställt mig. Lite skabbigt haha! Jag fick en cosmopolitan i ett vanligt dricksglas, jag blev helt snopen. Musiken var rätt bra emellanåt men jag vågade inte dansa på det dansgolvet för alla hoppade omkring som galningar, och jag hade ingen lust att bli fälld till marken ;) Annas pojkvän med polare kom dit sen och då fick jag roa mig själv, vilket inte var så svårt. Att stå i ett hörn och bara kolla på alla var nöje nog! En pinsam grej hände dock haha... Jag träffade trummisen i The Ark och jag skulle såklart göra den berömda Ola Salo-handrörelsen för honom. Han var jävligt nonchalant och sa att dom aldrig väntat sig nåt annat än att vinna osv. VIlle bara säga att jag röstade på Måns, men jag vågade inte :)

Idag har jag huvudvärken från helvetet. Kommer fan ta flera dagar att återhämta sig. Och imorgon är det skola... Fan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0