Ännu mer satc

Har avverkat nästan hela säsong fem idag. Så snart kommer mitt all time favourite satc-avsnitt! Jag behöver bara tänka orden "you and me, NOTHING!" för att jag ska få gåshud haha! Nä men den scenen är så jävla bra. Och jag hoppas att det finns åtminstone en till satc-nörd som läser detta så inte alla tycker jag är störd.

Ska snart hem till mammita. Ja, jag ska äta middag där idag igen, och jo jag kan laga mat själv. Men palla ;) haha nej, men hon ska göra sin berömda curry idag, som jag älskar, så jag måste ju dit!

Just det, har glömt berätta om nikotintuggummina. De hjälper faktiskt! Trodde inte det skulle funka, men man glömmer liksom bort att man vill röka, så då måste det ju betyda att de fungerar. Råkade svälja ett igårkväll och blev livrädd, tänkte "nu dör jag!", men det var tydligen ingen fara ;) Dom smakar rätt gott också. Förutom att det bränner som fan i halsen de första tio minutrarna, men sen går det över!

Nu ska jag tillbaka till soffan en stund. Peaken av min bakishet (?) brukar komma vid denna tiden, bläe. Och justja, har inte blivit några bilder på senaste tiden, för jag har inga batterier till kameran. Och jag glömmer givetvis att handla också. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0