Bränna!

Tootieloo!
Har legat på balkongen och glassat hela dagen och börjar äntligen bli rätt nöjd med brännan ;) I och med mitt kassa sommarschema lär jag ju ha tid att underhålla den också. Man får ta det onda med det goda haha! Känner mig inte lika bitter idag i alla fall, och tur är väl det. Pratade lite om att spela minigolf ikväll, men tanken på att spela är roligare än själva grejen. Okej, det är kul de första 8 hålen typ, sen blir jag bara på dåligt humör och vill inte vara med längre. Jag kommer ALLTID sist. Jag suger!

Ska strax iväg och handla, har inte haft mat hemma på några veckor känns det som. Och jag är rätt hungrig ;) Har inte ens kunnat käka frukost eller nåt idag, så lite mat finns det i kylskåpet! Men jag har i alla fall varit lite effektiv och skrivit 1½ sida på rapporten. Valde att skriva om konflikthantering och hittills är det väl relativt intressant.

Nu ska jag sluta babbla och aktivera mig. Adiós amigas!

Kommentarer
Postat av: Missankre

jag vill också :D:D
här var det fint på morgonen men när man kom inåt stan blev det kallt och molningt :(
vad har du annarsför dig?

2007-04-29 @ 18:21:45
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Melissa

vill ha sommar snart! Ända tills dess får man nöja sig med solningen i balkongen hehe

2007-04-29 @ 18:39:00
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Christine

Haha, jag spelar bara sånt om jag vinner. Sjuuukt kass förlorare. :-P

2007-05-01 @ 14:45:08
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0