Dålig sömn

Påminn mig aldrig mer dricka redbull/vodka när jag inte ska ut och shaka ass efteråt. Hade så sjukt svårt att sova. Och när man inte kan sova så tänker man skitmycket, och varje tanke spinner vidare hela tiden. Till slut tänkte jag på fiskbullar. När jag gick på lågstadiet så var det en kille som åt fiskbullar och kräktes på tallriken. Jag har faktiskt aldrig smakat fiskbullar. Och då kom jag in på alla maträtter som jag dissar fast att jag aldrig smakat det. Typ ärtsoppa, bruna bönor, kålpudding osv... Det låter ju så sjukt äckligt, varför ska man smaka då liksom.

Ska hem på middag hos föräldrarna ikväll. Dom bjuder på lamm, men det tycker jag är blä (dah) så jag ska ta med mig lövbiff. Moget va, Chrillan måste särbehandlas! ;) Innan vi ska dit hade jag planerat att göra så lite som möjligt. M jobbar så jag är hemma själv hela dagen, dvs jag kan spela bubble shooter fem timmar i sträck nu! Wohooo... Kanske. Sen ska jag köpa nikotinsubstitut. Yepp, nu jävlar.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0