Fullt upp

Har haft fullt upp de senaste två dagarna... Idag är jag sjukt sliten, men man mår väl som man förtjänar. I tisdags var det bara plugg, plugg, plugg som gällde. Igår skrev jag tentan som antingen gick a-okay eller väldigt inte a-okay, efter det dränkte jag och några klasspolare våra sorger i alkohol! Kändes lagom konstigt att vara rund under fötterna mitt på dagen, men kul hade vi! Höll på till fem på morgonen och drack alltså alkohol i prinicp konstant under 16 timmar. Nu förstår ni kanske varför jag känner mig sliten idag... Sov inte mer än tre timmar inatt heller och känner mig inte särskilt trött, bara seg. Det kommer nog ikväll, lär slockna som en bebis klockan åtta haha!

Äntligen är det påsk och ledighet. Sjukt skönt, har inga måsten alls... Imorgon är det den årliga trippen till Kåseberga med familjen, har gjort det varje långfredag så länge jag kan minnas. Ingen aning om varför egentligen, haha!

Nu ska jag lägga mig på soffan igen och fortsätta med mitt Sex and the city-maraton. Tröttnar aldrig och det är det bästa tidsfördrivet när man känner sig sliten.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0