Gah

Yo len
Fortfarande sjukt sliten... Jävligt jobbigt att åka så mycket bil idag, är helt öm i rumpan. Hjälpte inte att jag somnade i fosterställning i framsätet heller, hade rätt ont i kroppen när jag blev väckt för alla skulle käka glass. Fast jag låg kvar i bilen, mådde illa haha! Jag måste lägga ner mitt gnällande. Men vafan, vad vore Chrillan utan sitt dagliga gnäll. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till, typ bädda ner mig i soffan och kolla mer Sex and the city. Carrie och Aidan har nyss gjort slut och jag vill typ bara böla, för jag fattar inte hur man inte kan vilja gifta sig med Aidan haha! Han är en riktig karlakarl den mannen.

Nu ska jag sluta vara nörd. Fan. Jaja... Eh, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0