Grogg och satc

Denna påskafton har bjudit på påskafton hos farmor (som var otroligt tråkig), jag gnällde och sa att jag var trött och ville hem, sååå jag åkte hem. Placerade mig i soffan med x antal red bull och en flaska vodka och fortsatte på mitt Sex and the city-maraton. Har redan ångest inför skolan på tisdag... Gah! Vill vara ledig nu och inte.... ja, gå till skolan.

Förresten! Har bestämt mig nu för att försöka sluta röka på heltid (lovar mamma!). Ska köpa nikotintuggummi imorgon och hoppas på det bästa. Jag är knäpp och gör det inte för hälsan utan gör det för att spara pengar och dessutom luktar det fruktansvärt äckligt.

Jaja, back to Carrie. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0