Heldag

Hej hej!
Blev jättenöjd med klippningen, axellång med lite uppklippt baktill. Ville inte klippa luggen något, har väntat så länge på att den ska växa ut. Tjejen bredvid mig klippte page, så jäkla snyggt, men jag hade inte kunnat pull it off, jag som har lockar och skit. Men ni med rakt hår passar skitbra :) Nästan alla i alla fall haha!

Har gått lite på stan nu på eftermiddagen. Hittade verkligen ingenting roligt. Olikt mig... Köpte påskris i alla fall.
Kanske inte så påskigt, men tyckte det var rätt snyggt med svarta fjädrar till vårt svartvita hem! Charlie i 3½ men fick också vara med på bilden haha!

Nu ska jag fortsätta fixa spaghetti och köttfärsås. Min all time favourite-food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0