Sliten!

Hej hej hallååå
Är relativt sliten idag, men man mår som man förtjänar ;) Hade som sagt lite löst folk över igår, spelade roliga spel och drack X antal drinkar. Vid två blev vi hungriga och började laga en STOR middag, diskberget idag är inte att leka med. Vid fyra fick jag äntligen komma i säng, och jag har drömt så otroligt konstigt hela natten. Konstigt nog var hela The Ark med ett flertal gånger, jag var på bio med dom, jag shoppade med dom, jag festade med dom. Så sjukt konstigt haha!

Nu bär det snart iväg till Anna och Marcus för att fira Marcus civilingenjör-grejsimojs. Stannar nog inte så länge dock, vill hinna gå i stan en stund också innan det stänger. Ikväll blir det häng med lillebror hemma hos föräldrarna. Jag vill hyra Happy Feet!!! Den verkar ju sjukt rolig :) Nu låter det som att jag har en 5-årig lillebror, men han är faktiskt 14. Men han vill kanske se Happy Feet ändå hihi.

Ha en skön lördag, bitches and ho's.

(ursäkta dåliga kvalitén, kameran har fått fnatt)
image33
T-shirtklänning (typ) med fickor från H&MYoung
Röda jeans Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0