Sol och bitterhet

Igår var det så sjukt nice väder, men ändå var jag bitter hela dagen. Var på jobb och hämtade mitt schema för juni och jag hade bara fått 60 timmar. Jag förstår verkligen inte hur de tänker, hur kan de ge mig 60 timmar när de vet att det är den enda inkomsten jag har och det jag ska leva på. Aaah blir galen... Visst, det kan vara skönt att vara så mycket ledig under sommaren, men jag kommer knappt ha några pengar att spendera :( Det förstörde i princip hela dagen, men jag blev ändå lite brun hihi. Ääälskar sol, värme och sommar. Så idag ska jag inte vara bitter (försöka i alla fall). Ska upp i stan en stund och kolla runt lite, lämna tillbaka en t-shirt bl.a. Ska hem till föräldrarna i eftermiddag och fika lite, sen bär det av mot Kävlinge ikväll för fest! Jag har aldrig varit i Kävlinge och det skumma är att jag ska dit på klassfest nästa helg också. Kävlinge kanske är det nya hippa innestället haha ;)

Ha en mysig dag i solen, ciao!

Kommentarer
Postat av: Missankre

usch vad tråkigt :( hoppas det ordnar sig

2007-04-28 @ 10:24:02
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: missankre

tak så hemskt mycket :)
vad ska du göra idag?

2007-04-29 @ 12:35:26
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0