Sommarkänslor

Hallooo
Har verkligen sommarkänslor idag! Så sjukt härligt väder ute, humöret ligger verkligen på topp när solen är framme. Mitt dåliga humör över tentan försvann lika fort som det kom, är inne på en intressant kurs nu, som tyvärr bara är på två veckor. Ingen skola nu förrän nästa torsdag, ska dock skriva en rapport på ca 10 sidor, men det kan man väl klara av att hinna ;) Den kommande veckan kommer nog bli bra, valborg, födelsedag, fest står på schemat. Och nästa lördag står det klassfest på schemat, vilket jag ser sjuuukt mycket fram emot! Kommer bli grymt.

Nu ska jag fortsätta kolla på inspelade Top model från igår. Är det bara jag som är total geek som blev rörd när alla grät i början? Blev nästan tårögd när Cari-Dee böla och höll på. Men bara nästan ;) Jag är hård som sten! Haha

Adiós bandidos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0