Sömn

Godmorgon!
Har nyss vaknat efter 11 timmars sömn. Är fortfarande sjukt trött, men vaknar väl till efter att jag tagit en treo. Huvudvärk och extrem trötthet känns inte så motiverande inför en dag full av pluggande, men what to do. Har sjukt mycket att plugga in idag och det känns inte alls kuuul. Kommer antagligen komma till tentan med inställningen att det kommer gå åt helvete. Fan, nu blev jag bitter.

Hade trevligt och mysigt igår i alla fall. Premiärgrillning hos föräldrarna (även om dom själv inte var hemma) och Johan tyckte att min matlagning var lika bra som mammas haha! När vi ätit la vi oss på soffan och kollade på Happy Feet. Jag gillade den, men hade förväntat mig liiiite mer! Fast såna filmer brukar vara värda att se, för det finns alltid nåt som är kul :)

Nu treo, sen plugg. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0