Start me up!

Halloo!
Äntligen är det april, dvs vår på riktigt! Har varit en tung vecka och än är det inte riktigt över. Långlördag igår och jag har aldrig varit med om sån stress, riktigt sjukt, men vi sålde dock sjukt bra. Efter jobb gick jag och delar av familjen och åt middag på Andrélunds mat & vin, helt okej mat, men man fick vänta i en timme på maten, så jag hann bli lite irriterad. Efter det gick vi hem till Anna och Marcus på inflyttningsfest. Blev dock en tidig kväll, jag var helt slut och hade ont i magen, så jag ville bara hem och sova. Idag blir det jobb igen, och jag laddar upp med Rolling stones på hög volym! Hade varit mysigt med 25 grader varmt och en grill till denna musiken ;) Men man behöver nog inte vänta så länge till innan en dag kan se ut så.

Nu blir det en dusch för fröken Chrillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0