Studier, klippning osv.

Hellooo!
Har suttit med ekonomiböckerna nu i några timmar, måste verkligen vara förberedd inför tentan på onsdag. Känns rätt okej, men är inte helt klar på allt. Ska snart iväg till frisören, ska äntligen klippa mig! Är trött på mitt tråkiga hår, så vi får se vad som händer där idag. Sen blir det hem och plugga en timme till innan jag ska iväg till barnmorskan (världens fulaste ord, vad betyder morska?!) och få nytt recept på p-piller. Alltid ute i sista sekunden! Sen ska jag in till stan och se om jag hittar några fina jeans på H&M. Har fått både klubbrabatt och bonuscheck, så jag behöver inte betala mer än 100 spänn för ett par. Har typ alla färger i Squin-modellen (älskar den!), men jag får väl prova nån annan modell och se om det passar. Jag är en sucker för stuprör, men vill gärna ha en modell med låg midja. Får väl prova mig fram!

Nu måste jag sminka mig, så jag hinner till bussen. Jag är nog världens lataste som tar bussen till Davidshall när jag bor vid Fridhem haha! Men orka gå när man har busskort ;)

Until we meet again, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, ja det är ganska latigt... men jag ska inte snacka. Tar ibland bussen från värnhem när jag bor två hållplatser bort..! :-P

2007-04-03 @ 22:57:21
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0