Greetings sunshine

Soool! Ser ut att bli lika underbart väder idag som det var igår. Och guess what, jag är ledig! Detta är för övrigt min sista vecka på jobbet (förutom nästa tisdag och varje lördag), helt fucking fab! Jag borde egentligen sitta inne och plugga rumpan av mig idag men det lutar nog åt att åka hem till Therése och Emil och sedan följa med dom ut i solen. Betydligt mer lockande alternativ ;-) Men på onsdag är jag också ledig, då banne mig ska jag plugga. Kanske t.o.m är så ambitiös att jag tar med mig grejerna till jobbet och pluggar på lunchen. De du!

Somnade som en gris på soffan igår. Var helt slut. Kollade på Epic Movie (holy cow, min humor i ett nötskal haha!) och sen har jag sovit som en bebis hela natten. Tills jag vaknade av Doris gråtande halv nio. Bara till att gå upp och roa henne (genom att sätta mig vid datorn haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0