Holy mother of god

Jag är trött. Kunderna kommer säkert älska mina påsar under ögonen.

Jag vet faktiskt inte om ReVigör funkade. Jag drack något mindre än vad jag brukade och tog sista drinken vid tolv. Efter det drack jag bara vatten och var nykter när jag kom hem. Jag mår lite lite illa nu, men det kanske också bero på att jag sovit cirkum pirkum fem timmar (jag är sån tröttis som behöver minst åtta för att fungera normal, minst!!). Så tyvärr har jag inte mycket att komma med när det gäller en recension haha! Jag vet ju inte hur jag hade mått om jag inte hade tagit ReVigör, så det var ändå värt det. Ska testa igen en annan gång när jag dricker som jag brukar. Då vet jag i alla fall hur jag brukar må haha!

Nu har jag 50 minuter att döda tills jag ska ta bussen till jobbet. Jag kunde fan inte sova längre.

Tootles

Kommentarer
Postat av: Tessan

Annars så har jag hört att resorb ska funka. Det är vätskeersättningstabletter som man löser upp i vatten. Ett glas på kvällen och ett på morgonen. Vet inte om det funkar, men har hört det i alla fall...

2007-08-05 @ 14:55:42
URL: http://galantea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0