I love it

Älskar att fylla i såna här listor, fantastiskt tidsfördriv! Precis som att fylla i såna "Mina vänner"-böcker när man var liten :-)

Skriver du dagbok?
Nej, gud vad jobbigt.

Vad är viktigast för dig?
PARTYYY! Nä, skämt åsido, familj och vänner.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
 
Eh, no way.

Har du färglinser?
Ja, illrosa. Nej det har jag inte.

Suger det här?
Nej, inte ett dugg!

Kan du gå ner i spagat:
Haha, nej!

Är du polare med grannarna?
Nej, jag har freaky grannar.

Gay?
Skulle jag inte vilja påstå, nej!

Har du varit kär i en kändis?
Ja jag var typ besatt av Zac i Hanson. Skrev kärleksbrev och grät om kvällarna.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Dricker inte mjölk, så jag öppnar inte kylskåpet för att läsa på paketet direkt.

Är du höjdrädd?
Njaä. Nej

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Jepskeps.

Har du sett din bästa vän gråta?
Japp!

Har du fått någon komplimang idag?
Nej, tror faktiskt inte det. Skandal!

Är du mörkrädd?
Ja. Eller inte extremt, bara lite.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, många.

Har du haft vattkoppor?
När jag var liiiten.

Har du någon gång testat karate?
Nej, har fobi för barfota-sporter. Blä

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Gillar många extra mycket!

Äger du en iPod?
Naj.

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Nå wej.

Gillar du allsång på Skansen?
Nej inte nu längre, men jag gillar Berghagen :-D

Kan du vissla?
Klart!

Vilken radiokanal lyssnar du på?
Lyssnar bara på radio på jobbet och den enda stationen som vi får in där är NRJ. Kanoners :-/

Rakar du benen?
Nej. I like it natural. Ba skoja, klart jag gör.

Hur svarar du i telefonen?
Oftast "Hej de e Christine"

Betalar du TV-licens?
Ja, men jag är fan emot det!

Vad har du i fickorna just nu?
Har inga fickor.

Vilken parfym använder du?
DKNY - Red Delicious för det mesta.

Kan du kasta macka?
Hmm, längesen jag testade. Vet inte.

När var du riktigt sjuk senast?
Oj, tror det var nyår 1½ år sen.

Har du blivit opererad?
Nope, aldrig.

Äger du en cykel?
Nej.

Vad har du alltid i handväskan?
En massa skit, plånbok, mobil.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Haha, what?! Nej?

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3½ tror jag (med ½ menar jag nyckeln till kolven i tvättstugan, den är ju liiiten)

Läser du för skojs skull?
Ja.

Äger du ett busskort?
Jepskeps. Jag var så dum att jag köpte ett sommarkort, jag har använt 18 resor av 50 möjliga. Och det går ut den 15. SMART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0