Nätshopping

Somnade en stund till innan och nu har jag glott runt lite på internet. Beställde hem två par skor från Have2have och en bikini från La Redoute. Skorna beställde jag mest för att de var snygga och billiga och bikinin var ett måste. Har inte hittat någon ny i år, så jag hoppas denna sitter bra. Var sjukt lång leveranstid, 5-10 veckor men jag behöver ju när jag ska till Teneriffa hihi. Jaaa jag vet, det är nästan hundra år till januari, men för att citera mammita "den äter väl inte bröd!". Alltså kan den få vänta fint i garderoben.

Nu dödar min rygg snart mig (jag kan seriöst inte sitta upp en längre stund, eller stå heller för den delen), så jag ska lägga mig igen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0