Nervöst sammanbrott.

Jag håller seriöst på att få ett nervöst sammanbrott. Jag är så sjukligt stressad över att börja skolan igen, känns som allt är uppåt väggarna. Jag har så sinnessjukt mycket att plugga in inför mina TVÅ omtentor om 1½ vecka. Jag har inte fixat min praktikplats än (har iofs lite mer tid på mig), måste till komvux och anmäla mig där och fan... Kanske inte låter mycket, men jag känner bara för att skrika och säga fula saker till någon. Fucking jävla marknadsföring (som vanligtvis är rätt intressant men inte nu när jag MÅSTE).

Nu ska jag plugga. Thank god it's friday liksom. Och jag jobbar lördag, söndag. Och tisdag. Sen är jag lediiiig. Fast hey, idag fick jag schema för september och oktober. Jag jobbar varje lördag.

Nu ska jag sluta gnälla.

Hajsvaj


Kommentarer
Postat av: Christine

Man får gnälla ibland. :-)
Hoppas det fixar sig. Tänk bara på att om några år slipper du all stress och plugg och kan sitta på ett trevligt jobb och tjäna massa pengar... typ. ;-P

2007-08-11 @ 13:08:04
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0