Pursuit of happiness

Har nyss kollat klar The pursuit of happiness. Sjukt bra var den, jag som vanligtvis är stenhård (bah!) fick faktiskt en tår i ögonvrån. Will Smith är riktigt grym och hans son verkar gå i hans fotspår.

Var hos sjukgymnasten innan, som sagt. Blev undersökt lite närmare idag. Visade sig att mitt högra ben är mycket svagare än mitt vänstra konstigt nog. Därför mitt bäckenben knakar och har sig, det är tydligen rätt överbelastat däromkring. Helt galet att en 21-åring kan vara så sliten haha! Men vi gjorde ett träningsprogam som jag ska börja med sen ska jag dit om en vecka igen!


BAJBAJ

Kommentarer
Postat av: Tessan

Får jag låna den filmen??

2007-08-15 @ 21:18:31
URL: http://galantea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0