Tiden går fort!

Hej hopp. Jag har fått en böld på vaden, seriöst! Helt plötsligt började det klia på min högra vad, till slut lyfte jag på byxbenet och möts av världens bula! Ser riktigt stört ut. Finns det mördarmyggor? Hoppas inte det :-)

Dagen har i alla fall gått väldigt fort, thank god. Bara 40 minuter till och jag känner mig oförskämt pigg och obakis. Så jag tror nog ReVigör funkade ändå.

Men jag blir lite bitter över att det här är första stekheta dagen på länge och att jag jobbar. Jag vill också ligga på beachen! Detta underbara väder har ledit till att jag endast sålt två par skor. Till samma kund. Jag har inte ens fått springa ner jag och hämta något, här har varit så dött.

Och nu dör jag snart av värmeslag. Bölden som spökar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0