Trött, daah

Jag är sååå trött! Ingen ovanlighet iofs, men jag måste påpeka det ändå ;-) Jobb idag, lika ostimulerande som vanligt. Idag är det chill på soffan med filmer. Känns som det är allt jag gör under min lediga tid, kollar på film! Men imorgon blir det annat. Min kääära vän Johan kommer ner från Helsingborg för att hänga med mig och Doris. Ska iväg och boka resan till Teneriffa med familjen imorgon också, gööött!

Fick förresten mitt paket från filofax.se idag, inte en dag för tidigt. Beställde för typ 3 veckor sen och det var en leveranstid på 5 dagar. Kasst! Men nu har jag en rosa filofax haha! Den var större än jag trodde, men vafan, det får funka. Måste köpa ny väska nu! Fick hem den jag beställt från H&M men den var skitful. Jag ska aldrig mer beställa därifrån (yeah right), slutar alltid med att jag skickar tillbaka allt ändå.

Jäjä, tillbaka till soffan. Ciao

Kommentarer
Postat av: Christine

Nä, vad roligt! =) Synd vi inte fick biljetter dit... blir jobbigt att ta sig till Kph... men klart värt det!

2007-08-02 @ 20:51:45
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0