Duktig vovve.

Hädanefter lär jag tjata en del om min Doris, men det får ni stå ut med ;-) Hon är verkligen världens duktigaste, så himla lätt att ha att göra med. Hon sover om nätterna, har endast kissat inomhus ett fåtal gånger och skuttar omkring som en kanin. Helt underbart! Mamma har haft henne idag, jag var tvungen att hitta ett par regnbyxor (hallå otrendigt, men det är sjukt jobbigt att bli blöt som en katt så fort man ska ut med Doris). Är så sjukt trött på detta vädret, regn är ICKE min grej. Är nog ingens grej iofs... Imorgon börjar jag jobba igen. Sjukt tråkigt, har vant mig vid att vara ledig nu! Men men, jobb i fem veckor sen blir det två veckors ledighet innan skolan börjar. Tiden går så sjukt fort!

Nu ser det ut som att vovven håller på att somna, ska passa på att slappa i soffan framför CSI! image40

Puss ♥

Doris fyllde två månader igår, så hon fick den rosa filten av mig idag hihi. Har även köpt rosa bajspåsar. Sjukt girly! Den blå filten som också ligger i hundsängen är en snuttefilt (som luktar mamma) som Doris fick med sig från uppfödaren.

Kommentarer
Postat av: Erika

Så sööööt! =)

2007-07-06 @ 16:52:30
URL: http://www.morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0