Fixa fixa

Vilken fixardag jag har! Eller nej inte egentligen kanske. Har hängt upp gardiner i köket och diskat lite, that's it haha! Men jag dammsög också halva vardagsrummet. Sen tröttnade jag. Tog en bild på de nya kuddarna till soffan också!



image47
Soffbordet ska dock bytas ut snarast möjligt! Har en klart bild i huvudet över vad jag vill ha för bord och givetvis finns det inte nånstans. Där är kuddarna också, de ser lite röda ut på bilden vilket de absolut inte gör på riktigt. Klart cerise!

Kommentarer
Postat av: Christine

Nä jag tycker de ser cerisa ut. :-) Fint var det! Soffan liknar den min pojkvän har.

2007-07-26 @ 20:43:37
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0