Fullt upp

Halloo!
Har haft fullt upp denna veckan, massa jobb och sen Doris på det. Idag är jag dock ledig, men dagen är fullt planerad ändå. Måste till 3 och lämna min telefon (eller försöka i alla fall), har tappat den en gång för mycket i golvet och nu vill den inte som jag. Jag är SÄMST med mobiler. Två stycken har jag tappat i toaletten och X antal i golvet så att de gått sönder. Jag är inte så försiktig med mina saker direkt ;-) Helgen fortsätter i samma spår som veckan, jobb! Ska firas mammas födelsedag i efterhand nu också, ville vänta att samla alla till pappa mådde bättre, vilket han som tur är gör nu. 

Hoppas att vi slipper regn resten av dagen. Är fruktansvärt trött på detta dåliga sommarväder! Längtar redan till januari då det bär av mot varmare väder en vecka. 

Puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0