HAN DOG!

Kollade på söndagsfilmen på trean igår, Pay it forward eller vad den hette. Tänkte under filmen "ja det här var ju en småtrevlig film, vilken liten kille den där Osment är!!!" och filmen fortsatte vara trevlig och det blev ju kärlek mellan Spacey och Hunt till slut och jag satt där och log lite fånigt. SEN DOG HAN! Japp, lillkillen dog minsann i slutet. Det pajade hela filmupplevelsen, för jag trodde att jag skulle få somna med en fin film i huvudet, men nej minsann! Han skulle tvunget dö. Jag blev faktiskt uppriktigt förvånad och lite sur.

Jäjä, strunt samma! Ska snart ner i tvättstugan och hänga in resten av kläderna i torkskåpet. Sen blir det chill under tiden den torkar och sen kommer mamma och pappa hit för att köra mig och Doris till djursjukhuset. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer resten av dagen. Hoppas iiiinnerligt att min avi kommer idag. Väntade hela förra veckan så idag vill jag minsann ha den!

På återseende, ciao!

Kommentarer
Postat av: Christine

Ja det är så sorgligt! Men den filmen är ju så fin. Slutet är ju helt sjukt bra(förutom att han dör)... när alla står där med ljus, fy vad jag bölar varje gång!

2007-07-23 @ 17:32:08
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0