Hejdå sommarn

Ser ut som att sommaren är på väg bort igen. Enligt väderprognoserna ska det regna en hel del i veckan. Trist! Idag blir det jobb (som vanligt känns det som), men imorgon har jag en ledig dag. Då blir det tvätt, lite städning och en tripp till djursjukhuset för Doris vaccination.

Var hos M:s pappa och grillade i torsdags där även hans syster med familj var. Hennes man är fotograf och tog massa härliga bilder på Doris. Riktigt fina! Har fått tre stycken mailade till oss, men hoppas på flera.

Har börjat fila lite på var jag ska göra min praktik nu i höst också! Dock en hemlis än så länge ;-) Är riktig peppad över att börja skolan igen. Ska ge gärnet nu sista året!

Ha en skön söndag!

image43

Kommentarer
Postat av: Anni

Haha, det känner jag igen! Dobby brukade lägga sig ner
mitt i promenaden, fick sugproppar i tassarna, det funkade inte att röra honom en millimeter! Men jag väntade ut honom, det kändes ju lite töntigt att stå där och vänta, men efter ett tag gav han sig :)

2007-07-22 @ 12:26:39
URL: http://minola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0