Irritation

Gick hur bra som helst på djursjukhuset, Doris låg fint på bordet och gnydde inte ens när hon fick sprutan. Vägde henne också och nu väger hon hela 2,5 kg! Åkte och handlade lite sen, så nu har man mat i kylskåpet igen.

Blev helt peppad på att städa innan och började fixa lite, men sen var det som ett mörkt moln kom över mig och jag blev sjukt irriterad. Nu vill jag inte städa mer. Nu vill jag bara sura.

Jag vill inte jobba imorgon. Jag vill inte jobba mer alls nu, jag vill tillbaka till skolan! Bara tre veckor kvar, sen äntligen ledig i två veckor innan skolan. Iofs jobbar jag varje lördag fram till jul nu typ... Nästan. Så himla tråkigt, men det är fina extrapengar när man lever på studielån.

Usch, jag borde tvätta fönsterna. Ussi ussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0