Promenad

Har precis varit ute en kortis med Doris. Dagen blev inte så tråkig trots allt, lagom seg och mysig. Har lekt mycket med lilltjejen och suttit och kollat runt lite på hundsidor. Beställde hem en bok om valpar och uppfostran! Sitt kan hon redan, även apportering, men man vill ju ha en duktig liten hund och jag är ju inte helt 100 på hur man gör för att uppfostra på bästa sätt, så den boken verkade bra!

Ska åka hem till M:s pappa ikväll och grilla. Hans syster med familj är nere från Stockholm. Träffade hans systerdotter igår för första gången, riktigt söt tjej! Hon ville inte krama M, men jag fick minsann två stycken hihi. Hon gillar tydligen tjejer och rosa, så jag kan nog bli riktigt poppis där ;-)

Avslutar med en söt bilder på min tjej!


 image42

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo visst e hon söt <3 å din lilla tjej e ju hur gulligt som helst hon med :D Så söta dom skulle vara ihop!

2007-07-19 @ 16:00:27
URL: http://vofflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0