Redbull/vodka

Kvällens första redbull/vodka är nu blandad. Jag är så nojig med vodka och brukar alltid skaka den först, för jag har hört att om det slutar skumma inom 10 sekunder är den okej, haha!

Fick nyss ett sms från Anna, hon kommer inte förrän vid nio. Sååå tråkigt, jag sitter här redo och klar helt ensam! Urtrist. Och Doris bara sover idag... Är inte alls sig lik, och jag är faktiskt lite orolig. Min lilla bebis ju! Hon brukar alltid stoja och ha sig men idag har hon varit ovanligt loj och tyst. Sovit massor och reagerar inte ens när min mobil låter vilket hon brukar göra. Ringde mamma och berättade, men hon sa att hundar har upp och ner dagar precis som vi. Hoppas hon är sig själv imorgon...


Min trötta Doris

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha, vad kul..det där med vodkan har jag aldrig hört, man lär sig ngt nytt varje dag :-)

2007-07-28 @ 23:25:55
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0