Sommaren är här igen!

Nu är sommaren här igen och det är så jävla underbart! Har saknat den! Är ledig både idag och imorgon, vilket är sjukt nice. Min kollega har skadat knäet så på fredag är jag ensam i butiken hela dagen, blir bara avbytt under lunchen. Kommer bli pain! Men vad gör man inte för sina kära kollegor :-)

Har nyss varit ute med Doris och nu hade jag tänkt fålla gardiner. Har planerat att göra det nu i två veckor, men det har inte blivit av. Men nu vill jag ha upp dem!  Ska sätta mig på balkongen sen och försöka få lite sol. Inte så lätt att ta sig nånstans nu när man har Doris att hålla reda på. Hon är inte helt 100 på att gå i koppel än heller, i alla fall inte åt de hållen jag vill åt. Så man kommer inte så långt, och det går inte snabbt heller för hon ska stanna varannan meter och kolla läget. Så söt så :-) Blev stannad av en kvinna nu när jag var ute (vilket händer way to often) som tyckte Doris såg ut som en nallebjörn haha!

Jäjä, gardinerna kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0