Uttråkad

Jag är uttråkad! Ser nästan fram emot tvättiden om 50 minuter haha! Blir nog en film sen, under tiden tvätten är igång. Har tänkt om lite när det gäller väskan, vet inte om jag orkar åka dit och kolla den idag. Ska fundera lite över dagen och om jag fortfarande tänker på den ikväll ska jag åka dit :-) Har precis beställt en väska från H&M, kanske ska vänta och se hur den ser ut. Pengarna flödar inte direkt och Anna fyller år på fredag så det blir nog en kort utgång på lördag igen. Även om jag jobbar både lördag och söndag :-/ Men det är inte varje dag ens favoritbrud fyller 21, så det får gå hihi. Har sagt att jag ska sluta dricka klockan tolv och att jag ska ligga i sängen senast klockan tre! Annars kommer jag se ut som (och känna mig som en) en zombie. Brukar alltid vara helt död dagen efter jag festat. Ibland t.o.m två dagar efter haha! Jag är så klen ;-)

Nu ska jag lååångsamt välja vilken film jag vill se sen, och sitta och rulla tummarna till klockan slår tolv. Tvätten är redan färdigsorterad och står vid dörren. Jag sa att jag vara uttråkad va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0