Förkylning

Jag har sån otur med förkylningar, alltid ska jag drabbas under sommaren. Har gått och känt mig småkrasslig under hela veckan, kändes mycket bättre igår, men när jag vaknade idag kändes det som att förkylningen brutit ut. Iofs brukar det kännas värst på morgonen, så det kanske går över sen. Hoppas verkligen det, det känns som en elefant suttit på mitt bröst, svååårt att andas.

Ledig idag i alla fall! Hade behövt dra upp i stan och kolla runt lite, men får se hur jag mår om några timmar.

Midsommar imorgon, japp... Första året på länge som jag inte har engagerat mig. Jag mår som sagt inte helt 100, så det blir chill och god mat hemma hos mamma och pappa. Kan bli nice, alla syskon kommer också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0