Kul tidsfördriv!

Ett roligt tidsfördriv jag hittade hos tösen med det fina namnet, Christine ;-)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"Du ser ju inte kry ut."
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
70 nånting, plus massa mynt.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest.
4. Favoritplanet?
Planäätooorr haha... Tellus!
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Anonymt (som ringt mig samma tidpunkt i tre dagar, creepy)
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Start me up, Rolling Stones.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
BH, svart t-shirt.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Inte gärna.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor på mig just nu, dah. Annars är det olika.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Antingen sov jag eller så försökte jag somna.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Hej hej! Eftersom du inte sagt något om midsommar så antar jag att du inte följer med?! Etage på onsdag? Pusss"
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Oj, det måste vara där nära Caroli kanske.
14. Vilket uttryck använder du mest?
Jag vet fakiskt inte, lättare om man frågar folk som brukar vara med mig. Och just nu har jag ingen sån i närheten.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
M.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
En hund som hälsade på jobbet igår, sååå söt.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Droger? Vadå räknas nikotin och alkohol? Det tycker inte jag.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Lääängesen jag använde mig av sånt, så inga,
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
18-19 var bääääst!!
20. Din värsta fiende?
Godis, haha.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En sjukt gullig hund.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Skulle bara kolla vad det är som låter, det låter som att en fiskmås har fastnat i stolarna eller nåt"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Miljoooooon!!!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Näe, det kan jag inte påstå.
25. Senaste låten du lyssnade på?
Har inte lyssnat på något idag än, så jag kommer inte ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0