Lördag

Hej hej hallåå
Äntligen börjar man närma sig människa igen! Igår lämnade jag i princip inte sängen på hela dagen. Bara för att gå och fylla på vattenflaskan typ. Längesen jag var så sliten! Men det var det lätt värt, hade så sjukt kul med klassen i torsdags. Satt först hemma hos en tjej i klassen och sen gick vi till Cuba café. Hade aldrig varit där innan och förväntningarna var rätt låga. Var rädd att jag skulle vara tvungen att dansa "salsa" (jag kan veeerkligen inte dansa salsa!) hela kvällen, men de spelade annan grym musik också så jag fick chans att shaka mitt ass ;) Sjukt trevligt ställe i alla fall, dit lär man gå fler gånger.

Vet inte riktigt vad denna dagen bjuder på. Får väl se! Inte jätteroligt väder, det ska regna i eftermiddag. Men men, man får ta det för vad det är. Imorgon ska det jobbas i alla fall, så kvällen blir lugn.

Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0