Ompalala

Jag vet att jag är sämre än sämst på att uppdatera, men ibland pallar man inte! Har lite halvsemester nu i 1½ vecka (dvs jobbar bara en söndag + en lördag). M har semester nästa vecka också, så det ska bli kul! Ska åka till Göteborg för shopping och annat. Aldrig varit där, så det ska bli nice. Föräldrarna och lillebror skulle egentligen åka till Kroatien ikväll men tyvärr har de fått olyckligt förhinder så det blev inget... Håller alla tummar jag har för att allt ska bli bra så snart som möjligt :(

Ska strax iväg och träffa systrarna för att kolla födelsedagspresent till mammita som fyller 45 på måndag! Hon förtjänar endast det bästa :)

Innan jag ska iväg ska jag fylla i sånt här tidsfördriv jag hittade nånstans. Egentligen inte så roligt för någon att läsa, men kul och tidsdödande att fylla i ;)

namn: Christine
födelsedag: 2 maj
Bor du i villa/lägenhet: Lägenhet
Hur stor: 54 kvm.
Pool: Haha, ja eller hur.
födelseort: Malmöööe.
uppvuxen i: Malmöööe.
bor: Malmööööööe :)
Längd: 175 ståtliga cm.
Skor: 39-40
ögonfärg: Blå.
hårfärg: Brun.

FAVORIT
färg:
Rosa.
plats: Oo svårt, men sängen är svårslaget!
bok: Älskar Wallander-böckerna! Jag = nörd.
spel: Super Mario Bros på nintento 8 bitar. Och Tekken.
drog: Godis typ.
fordon: Bil.
affär: H&M funkar nästan jämt.
CD: Oj, vet inte. Den första jag kom att tänka på var The streets - Original pirate material
artist:
Har ingen favorit direkt, gillar en heeel del.
aktivitet: Umgås med kul folk.

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
Haha alltid.
gnälla: That's what I'm known for.
skrika: Nej inte direkt.
sova: Ja, oja!
klä dig i svart: Inte i helsvart i alla fall.
gå till kyrkan: Nej.
röka: Mm.
ljuga: Ja ibland.
hata folk: Nej.
lita på folk: Ja, tyvärr.

NÄR
läste du en bok senast:
Jag har blivit sjukt dåligt på att läsa ut böcker, tröttnar efter halva nu för tiden.
var du på konsert senast: Oj, det kommer jag inte ihåg. Gillar inte konserter, för mycket folk.
köpte du något senast: Igår.
svor du senast: Säkert idag, svär hela tiden.
sjöng du senast: Innan sjöng jag lite med Amy Whinehouse. Sjukt cool brud.
klagade du senast: Imorse.

VEM

saknar du: Saknar ingen direkt just nu.
vill du slå: Ingen.
kramade du sist: M.
vill du vara som: Mig sjääälv
sårade dig sist: Vet ej.
vill du blir galet full med: Fredrik och Filip!
gjorde dig riktigt glad senast: Oj, det vet jag inte. Många gör mig glad :)
fick du sms från senast: M.
ringde dig senast: Min syster.
är vackrast på jorden: Ingen aning, tänker inte på sånt särskilt ofta haha
HAR DU

förföljelsemani: Haha, ibland!
tvångstankar: Tusen.
färgat håret: Ja, men det var längesen.
brutit några ben någon gång: Ja, ankeln.
några piercings: Nej
egen dator: Nej
gjort bort dig rejält: Ja klart, det har väl dom flesta.
bra självförtroende: Nja, ibland kanske.
komplex: Oja!
kysst någon: Näää aldrig.
varit kär: Jepskeps.
rymt hemifrån: Nej.
tuttat eld på nåt: Haha inte vad jag kan minnas.

HUR

går du: Eh, vilken fråga...
svarar du i telefonen: "Hallå" eller "Hej det är Christine"
mycket pengar har du: Inte mycket.
ofta bäddar du sängen: Aldrig? Haha.. När jag vet att jag ska få besök typ.
ofta städar du: Så sällan jag kan.
många stör du dig på: Har tappat räkningen.

TROR DU
att du kommer bli något:
Ja klart. Stackars dom som inte tror det om sig själv.
på gud: Nej.
att det finns nått efter döden: Nej.
på rymdvarelser: Nej, men liv på andra planeter i alla fall.
att folk tycker om dig: Ja, jag är nog inte svår att tycka om ;)
på ett liv efter detta: Nej, du har en chans, ta vara på den.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0