3

Ååå jag blir så irriterad på 3! Har haft abonnemang hos 3 i snart två år och har fått nån slags stamkunds-rabatt så jag betalar väääldigt lite i månaden med tanke på hur mycket jag SMS:ar och ringer, men jag kan verkligen inte hantera en mobil särskilt länge. Två av mina mobiler har jag tappat i toaletten (jag är så jäkla klantig), varav en av dom var mina absoluta favoritmobiler, den rosa LG-telefonen. Nu fungerar inte den längre, den blev helt vattenskadad så den knastrar haha! Nu har jag M:s gamla, likadan LG-telefon fast helsvart och den är helt slapp så den viker sig hela tiden (hahaha). Och anledningen till att jag är irriterad på 3 är att dom bara har så himla tråkiga mobiler just nu, och jag vill ha en ny! Alla andra operatörer har fina mobiler, men palla byta :( Jag är lite arg nu faktiskt. Tur det är Prison break så jag kan bli lite gladare iaf :)

Nu har jag gnällt färdigt.

Tjo puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0