Aaah

Hemma nu, är så sjuukt trött efter allt springande fram och tillbaka... Har åkt metron två gånger, buss fyra gånger och tåg två gånger. Blev massa krångel på Öresundskat, men allt löste sig. Eller nästan allt löste sig, men det ooordnar sig :)

Världens bästa sak hände idag. Jag har trånat efter den chockrosa Chile-adidas jackan, men den är Footlocker exclusive så den finns inte här. Kollade först Footlocker på Field's och där fanns ingenting, sen Footlocker på Ströget men där fanns ingen i min storlek, så jag hänvisades till ytterligare en annan Footlocker och däääär fanns EN kvar i min storlek. Jag dansade lite afrikandans och betalade direkt haha! Äääälskar den! Liksom... Jag älskar adidas, jag älskar rosa, kombination är oslagbar ;)

Blev en Baccardi razz på Bilka också. Finns inget (jo, nu överdriver jag) godare än Baccardi razz/sprite. Nu blir det Grey's repris igen. Loves it!




Här är en bild på godingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0