Aaoaj

Stackars mitt huvud. Har sån sjuk huvudvärk och jag hoppas hoppas att det inte blir någon migrän ikväll. Känns lite som det, men jag tappar inte hoppet än! Har varit en jobbig dag i skolan, har jobbat med en årsredovisning hela dagen och man blir helt slut i hjärnan, vilket säkert förklarar huvudvärken... Håller på med tvätten nu och ska snart börja med middagen. Blev så sjukt sugen på fläskpannkaka med Squeezy-lingonsylt, så det får det bli :)

Ska bli skönt med en lugn kväll framför tvn ikväll. Måndagar är ju lätt bästa tv-dagen! Imorgon blir det jobb 10-18 vilket ska bli sådär kul. Eller inte alls kul. Men men, pengar måste man ha, man kommer inte långt på csn.

Ha en mysig kväll, det ska jag försöka ha! Förresten, är det inte sjukt nice att det är ljust som på dagen när klockan närmar sig halv sju! Nästan så man börjar få lite sommarkänslor redan nu ;)

Tootieloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0