Äntligen fredag!

Helluu!
Har nyss kommit hem från skolan, blev en kortdag idag. Har hela huvudet fyllt av nyckeltal och påläggskalkylering och allt vad det heter. Men jag tycker det är sjukt kul, så det gör inte så mycket att man är helt slut idag :) Fredagen är välkommen i alla fall.

Ska strax ut i köket och göra pizzasallad till ikväll. A & M kommer hit och jag ska bjuda på min fullkornspizza+kålsallad. Sen blir det förhoppningsvis utgång, wooopiedoo!

Annars har veckan inte bjudit på så mycket... Helgen blir nog mycket bättre :) Här kommer en dagens i alla fall, inte hunnit så mycket av det i veckan!

image20
Topp H&M
Röda jeans Gina Tricot

Har även på mig en kofta från Vero Moda nu också... Det är inte så varmt som det ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0