Äntligen fredag

Är äntligen hemma efter en väldigt lång, men kul, dag. Skola imorse, tills jag och två klasskompisar bestämde oss för att dra upp i stan. T lämnade rätt snabbt men jag och J fortsatte att göra stan i några timmar till. Hittade tyvärr ingenting, även om jag sprang runt i flera affärer för att leta ljusa eller gula jeans. Jag har fått dille på gula jeans, men hittar inga fina i min prisklass. Någon som vet? Förutom de på JC, för de sitter verkligen inte snyggt på mig.
I alla fall, sen träffade jag min mamma och syster för att fika på Espresso House. Kom nyss hem och är mätt som en plätt! Blir sen middag idag, och bli nu inte förvånad, men jag ska göra fullkornspizza haha! Nej, det är ingen fredagstradition, men det är ju så himla gott! Det här får bli sista gången på ett tag, annars tröttnar man ju ;)

Nu blir det soffan ett tag. Min kropp är trött!

Kommentarer
Postat av: Christine

Gina Tricot tror jag har gula jeans. Såg nog det igår... I think.. ;-P
Vill själv ha ljusrosa jeans. Tycker det är skitsnyggt!:-)

2007-03-31 @ 11:43:11
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0