Balkongmöbler

Nu har jag lagt pluggandet på hyllan för idag. Väntar på att baby ska sluta jobba nu så han kan komma och hämta upp mig. Vi ska ut på expedition balkongmöbler! Vi har nästan 25 grader på balkongen och jag har hört dom över mig sitta där ute och prata hela dagen, jag vill också kunna sitta ute på vår balkong! Så nu måste vi handla möbler. Jag vill ha såna där stolar man kan fälla bakåt, men frågan är om det får plats fyra såna plus bord på balkongen. Vi får mäta och se! Kan man köpa sånt på öppet köp? Hade varit skitbra, då hade man ju kunnat köpa hem och testa haha!

Dagens
image23

Mörkblåa jeans (ser dock svarta ut på bilden) &denim
Grön t-shirt Vero Moda
Gul kofta H&M

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0