Bio.

Howdiedooodie!
Blev ingen bio igår, jag var alldeles för trött. Jag är en sån partypooper ;) Men funderar på att kanske gå ikväll istället. Kan inte bestämma mig för vilken film vi ska se (klart jag ska bestämma haha!), väljer mellan Alpha dog och Blood diamond. Någon som har sett någon av dom och kan tipsa? Har bokat biljetter till båda på olika telefonnummer, så man är garanterad bra platser ändå, haha känner mig som en pensionär!

Annars händer nog inte mycket idag. M jobbar till tre, efter det ska vi åka och handla... Tills dess har jag nada planer. Det är jättetråkigt väder, så jag lär väl lulla runt i lägenheten hela dagen.

Ciao bonitas! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0