Blööö.

Idag är man lagom pigg. M har feber och är sjuk och jag har sovit hela dagen hittills och känner mig inte så jävla kry heller. Jävla M ;)

Tänkte roa mig med en lista jag snodde av Christine (nu är jag så dålig att jag inte vet hur man länkar, men chrisse.blogg.se är det haha)

Hur bor du: I en tvåa vid Fridhem/Slottstaden.
Hur och vart vill du bo i framtiden: Gärna häromkring, i något av de flashiga husen ;)
Brukar du komma i tid: Jag är alltid i tid. Oftast för tidig dessutom.
Vad hade du i din mun senast: Mini Mer hallon/passionsfrukt.
Har du bra kondition: Vad är kondition? Har ingen sådan! ;)
Hur lång är du: 175 cm
Hur känner du dig just nu: Trött, lite hungrig och en jävla huvudvärk.
Hur upplever du dig själv som person: Öppen, trevlig, charmig, oftast glad. Nästan alltid trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, rosa, vitt och grått.
Kan du laga mat: Klart!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar en kvaliciferad yrkesutbildning, butiksledare (dock inte just det jag satsar på att syssla med) samt jobbar i skoaffär.
Vad har du på dig: Haha knappt jag vill säga det, men svarta träningsbyxor och en t-shirt i väääldigt stor storlek som det står Slitz på. Haha!
Har du någon fobi: Tänker inte räkna upp allt, för jag är rädd för det mesta. Bl.a. transportmedel där man lämnar marken (har aldrig flugit, endast åkt båt ett fåtal gånger), "grejer" där jag har 0 kontroll och inte själv kan bestämma när jag vill av (hissar, karuseller) och sen är jag extremt klaustrofobisk.
Hade du en bra kväll igår: Den var slapp och helt okej.
Vilket är ditt senaste inköp: 3 liter pepsi max igår.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten.
Projekt just nu: Har inga projekt. Är för trött för det.
Vilken tid gick du upp idag: Jag vaknade först typ halv tio, men sen somnade jag igen och vaknade vid halv ett.
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Tror inte jag hade vågat haha!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min lön den 27.
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp!
Vad hade du sönder senast: Min pyrex-form som jag använder till allt :(
Senaste alkoholintag: I lördags.
Har du haft mörkt hår: As we speak.
Är du morgonpigg: Ja rätt så. När jag är frisk.
Vem snackade du med senast: M.
Stjärntecken: Oxe.
Varm favoritdricka: Dricker inget varmt. Uue.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cosmopolitan, Strawberry daquiri, redbull/vodka, baccardi razz/sprite. En del där och bara söta grejer ;)
Snällast denna vecka: Många snälla ju!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte.
Hånglade du med senast: M såklart.
saknar du någon nu: Njaä, inte direkt.
Gillar du dokumentärer: Ja om dom är spännande och sånt så...
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, danska.
När fikade du senast: Oj det kommer jag inte ihåg. Inte min grej.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jag blir irriterad av ingenting. Det räcker att du står och ser ful ut så blir jag irriterad typ, haha!
Jag får ont i magen: När jag äter för fort, när jag äter godis eller nåt annat sött.
Senast sedda filmen: Grudge 2.

Tillbaka till soffan, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0