Förvirrad!

Jag blir så förvirrad av tiden idag, alla klockor visar olika i lägenheten haha! Men jag fick nyss reda på att klockan är tjugo över ett, alltså måste jag snart komma igång med städning och att duscha. Har suttit och pluggat nu i snart två timmar och jag är helt slut i huvudet. Är helt fullproppad med bruttovinster, räntabiliteter, påläggskalkylering och allt vad det heter. Men jag måste passa på att plugga idag, för i veckan blir det inte mycket tid i och med att jag ska jobba under våra självstudie-dagar. Blä.

Nu får jag väl återgå till pluggandet en stund till, så jag blir klar med allt. Hoppas ni har en härlig dag i solen! Jag går ut på balkongen och njuter emellanåt haha!

Tootieloo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0