Gääsp

Idag känner jag mig sliten... Har i alla fall lyckats sova typ 11 timmar. Blev en liten återställare igår till melodifestivalen så jag orkade stanna uppe ;) Blev sjukt besviken (och förvånad!) att Måns inte vann! Tyckte lätt att han var bäst, älskar hans höftvrickningar haha! Hoppas Ola Salo byter scenkläder till Finland... Men antagligen inte. Uuuh.

Idag ska jag ta handa om massa disk från gårdagen, vilket är paaain, för jag HATAR att diska. Sen måste jag börja plugga lite för jag har omtenta på fredag. Woopiedoo! Samtidigt går Akon - Don't matter på repeat. Så fin!

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Christine

Usch ja, diska suger! :-P
Hoppas du får en trevlig kväll iafl :-)

2007-03-11 @ 19:30:33
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0