Hey ho

Hajdihåå!
Hade egentligen planerat utgång, men magsjuka (inte jag, thank god!) och annat kom ivägen, lite tråkigt, men that's life! Blir en lugn kväll i soffan med naturgodis och grogg :) Ääälskar jordgubbarna doppade i vit choklad, dom är så sjukt goda!

Annars har dagen inte bjudit på så mycket. Fr.o.m idag är jag inte längre sjukskriven och på måndag är det tillbaka till skolan. Ska bli riktigt roligt att träffa alla igen och höra hur det gått för alla på lian (praktiken).

Nu blir det Så ska det låta (haha vuxenpoäng där va?), Linda Bengtzing ska vara med och alla som känner mig vet att jag tycker hon är the shiet ;) Jag vet iofs ingenting om henne, hon ser inte vidare bra ut, men bättre partylåt än Alla flickor får man leta efter! Shakar ass mer än nånsin när den kommer på dansgolvet haha

Ha en trevlig fredagkväll! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0