Huuuh.

Godmorgon... Idag mår man som man förtjänar. Hade riktigt skoj igår, men gnistan tappades när vi väl kom till slagt. Det stället har sett bättre dagar, och har verkligen tappat sin glans i mina ögon. Det var konstig stämning igår och det hjälpte inte att jag mådde illa och att min mage dansade lite för sig själv invändigt, haha! Men det blev en billig kväll pga det, betalade inträde bara. Och typ två spänn för massa vatten, men det räknas inte :) M var gullig och körde oss både dit och hem så nån taxi betalade jag inte heller.

Förresten, nu är mitt mobilproblem ännu större. Min mobil åkte i golvet igår och gick i två delar. Det här är alltså katastrof, jag har förstört säkert 10 mobiler i mitt liv (varav två har jag tappat i toaletten), så nu är jag fast med min gamla tegelsten Sony Ericsson blablabla. Jag vill ha en ny :( Varför finns det ingen jag vill haaa!

Ikväll ska vi se Grease! Har velat se den sjukt länge, så det ska bli kul kul kul. Se Måns shaka lite ass på scen är aldrig fel ;)

Nu, ipren. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0