Københaavn.

Godmorgon!
Idag ska jag och syrran till Köpenhamn. Skulle egentligen bara följa med henne Till Öresundskat för att fixa CPR-nummer (hon vågade inte göra det själv så hon tar med mig som är sååå erfaren ;) ), men sen fick jag ett brev från Feriekonto om att jag skulle få 2000 spänn utbetalt i semesterpengar från förra året. Så det måste jag definitivt kolla upp, jag är fattig som en kyrkråtta just nu! Så det blir en sväng inom Fields för att gå på Amagerbanken och göra kontoutdrag och lite sånt.

Kommer nog bli en riktigt nice idag, vaknade jättetidigt av att solen sken in! Känns som sommar :) Men vi måste nog köpa rullgardiner eller nåt, för även om man vaknar till solen betyder inte det att man inte är skittrött haha!

image5

Klänning H&M
Tights Gina Tricot
Kofta Zara
Stövlar Din Sko

Kommentarer
Postat av: Linn

snygga kläder! de där stövlarna har jag också:P

2007-03-13 @ 09:16:07
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0