Lista!

En sån här rolig kan jag nog hinna med ;)


Jag är den enda i hela världen som inte:
dricker varma drycker. Inget varmt och flytande!
En kändis jag skulle vilja ta en fika med:
Wentworth Miller kanske. Habba habba!
En kändis jag skulle vilja sitta brevid i en begochdalbanevagn:
Jag vågar inte åka, men jag sitter gärna stilla i en bredvid Adam Brody.
Om jag var tvungen att välja mellan tv och musik:
TV med musikkanaler i så fall.
En maträtt som jag var tvungen att äta varje dag under hela mitt liv:
Makaroner, köttbullar och ketchup.
En pryl jag skulle ta med mig till en öde ö:
Mp3-spelare


Idag går
Million Stylez - Miss Fatty (ääälskar gunget i den låten, kan inte sitta still!)
Mika - Grace Kelly (man kan inte bli annat än glad!)
på repeat.


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du gjorde listan :)

2007-03-12 @ 12:49:19
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0